Đổi mới sáng tạo trong xây dựng thương hiệu
Thứ 6, 04/07/2025 | 20:26:04 [GMT +7] A A
Trong bối cảnh hội nhập quốc tế, thương hiệu đang được xác định là yếu tố quan trọng để nâng cao giá trị hàng hóa. Cùng với sự hỗ trợ của Nhà nước, các doanh nghiệp đang chủ động đổi mới sáng tạo từ khâu hoạch định chiến lược sản xuất - kinh doanh đến xây dựng, quảng bá và định vị thương hiệu trên thị trường.
Play Video Play Current Time 0:00
Duration -:-
Seek to live, currently playing live LIVE Remaining Time - -:-
Picture-in-Picture Fullscreen This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Text Color White Black Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Opaque Semi-Transparent Background Color Black White Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Opaque Semi-Transparent Transparent Window Color Black White Red Green Blue Yellow Magenta Cyan Transparency Transparent Semi-Transparent Opaque
Font Size 50% 75% 100% 125% 150% 175% 200% 300% 400% Text Edge Style None Raised Depressed Uniform Dropshadow Font Family Proportional Sans-Serif Monospace Sans-Serif Proportional Serif Monospace Serif Casual Script Small Caps Reset restore all settings to the default values Done
Close Modal Dialog End of dialog window.
Ý kiến ()